A tu Polskie wyniki naszych debat: https://szkolenia.itl.waw.pl/ITU/
ITU e-learning course on “Wireless Access Technologies to Internet Network”
Realizacja: 2-9 kwietnia 2018 r. Znakomity wykładowca! – prof. dr Toni Janevski z Faculty of Electrical Engineering and Information Technologies (FEEIT), Ss. Cyril and Methodius University, Skopje, Macedonia. Więcej informacji na stronie: https://szkolenia.itl.waw.pl/wireless-access-technologies-to-internet-network/
ITU e-learning workshop on “Legal and regulatory barriers to the introduction of cloud services in the EU”
Więcej informacji na temat kursu na stronie: https://szkolenia.itl.waw.pl/legal-and-regulatory-barriers-to-the-introduction-of-cloud-services-in-the-eu/
Wielokryterialne gry rynkowe
W artykule omawiam problem wielokryterialności gier rynkowych w kontekście założeń nauk ekonomicznych, jak również realnych sytuacji decyzyjnych podmiotów biorących udział w tych grach. 1. Jedno i wielokryterialność gier rynkowych Jednokryterialnie zdefiniowany cel, jest wybitnie wyjątkową sytuacją w jakiejkolwiek ludzkiej działalności. Tym bardziej zaś w działalności rynkowej. Nawet tak jednoznacznie postawiony cel, jak maksymalizacja zysku (podstawowe […]
Rozprawa doktorska • Wspomaganie procesu ustalania cen detalicznych i negocjacji stawek rozliczeniowych na konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych
Autor: mgr inż. Sylwester Laskowski Promotor: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki Tytuł rozprawy: Wspomaganie procesu ustalania cen detalicznych i negocjacji stawek rozliczeniowych na konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych. Liczba stron: 223 Liczba rysunków: 6 Liczba tabel: 60 Liczba pozycji w bibliografii: 197 Pełny tekst rozprawy: Pełny tekst rozprawy możesz pobrać na tej stronie » […]
Modelowanie popytu na usługi telekomunikacyjne
W artykule przeanalizowano zagadnienie modelowania popytu na usługi telekomunikacyjne. Rozpatrzono liczne czynniki determinujące zmienność popytu, w tym: cenę usługi, ceny usług komplementarnych i substytucyjnych, dochód abonentów, ich profil, czas (porę dnia) świadczenia usługi, dzień tygodnia i liczbę abonentów. Zaproponowano analityczna postać modelu, opisującego wpływ tych czynników na wielkość generowanego ruchu, rozpływ ruchu w sieci i […]